Monday, April 3, 2023

Promosi Hebat Shaklee Bulan April 2023

Assalammualaikum semua, terima kasih kerana sudi menjenguk blog ini dan  saya harap masih tidak terlalu lambat untuk saya ucapkan Selamat Berpuasa!  

Hari ini saya nak kongsi pelbagai promosi hebat istimewa untuk semua pelanggan dan ahli Shaklee, sepanjang bulan April 2023. 


Dalam menangani cabaran kos sara hidup masa kini Shaklee juga tidak ketinggalan untuk menyahut seruan dengan memperkenal vitamin pakej Rahmah supaya lebih ramai rakyat Malaysia mampu memiliki supplement berkualiti tinggi daripada Shaklee ; 

Healthy Rahmah Set A 

Healthy Rahmah Set B. 




Shaklee Healthy Rahmah memberi peluang kepada anda untuk merasai kesihatan yang lebih baik dengan mengamalkan 2 supplement asas yang penting iatu ESP dan Sustained Release Vita C Plus. 


ESP adalah supplement protein soya Shaklee yang sentiasa menjadi TOP SELLER product!

Top seller kerana ESP ini menjadi pilihan semua peringkat usia dan semua fasa kehidupan;

Kalau nak kulit cantik, orang cari ESP.
Kalau dah hamil, ibu-ibu amal ESP untuk pertumbuhan bayi sihat.
Bila dah bersalin, 
semasa berpantang minum ESP, cepat aje slim.

Bila menyusukan anak, ESP jadi milk booster, susu badan mencurah-curah banyak! Ibu sihat, baby pun sihat dan cantik kulitnya.
Tambah lagi sekarang bulan puasa, ESP adalah menu wajib untuk bersahur, berbuka dan moreh, memang SUPERB!





Dalam Healthy Rahmah, Shaklee gabungkan ESP ini dengan Sustained Release Vita C Plus, memang lagi wow!



Sustained Release Vita C Plus Shaklee bukan vitamin C biasa-biasa tau. Vitamin C Shaklee ini dihasilkan daripada ekstrak jagung, yang mana ia lembut pada perut dan sesuai untuk orang-orang yang ada masalah perut sensitif.

 Setiap biji vitamin C Shaklee ini membekalkan tubuh kita dengan 500mg vitamin C, yang dilepas ke dalam tubuh sebanyak 100mg setiap jam. Jadi vitamin C kita tidak terbazir, memang digunakan oleh tubuh secara lebih efisyen. Best kan?


PROMOSI TWIN PACK HARGA JIMAT!

Selain daripada Healthy Rahmah Set A dan Healthy Rahmah Set B, Shaklee juga menawarkan diskaun hebat untuk beberapa jenis supplement dengan promosi twin pack yang sangat menjimatkan. Inilah masa terbaik untuk buat stok keluarga, harga jimat dan berbaloi-baloi! 





PROMO SKINCARE YOUTH


PROMO BASIC H 



Setiap bulan Shaklee beri peluang kepada ahli dan pelanggan untuk menikmati pelbagai penjimatan, jadi kita kenalah guna kesempatan ini untuk buat belian secara berhemah. Keperluan supplement untuk keluarga semakin hari semakin mendesak kerana terlalu banyak risiko kepada kesihatan kita. Sangat menguntungkan jika berbelanja untuk mencegah penyakit dengan mengamalkan supplement berkualiti tinggi daripaa Shaklee. 
#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023

----

No comments:

Post a Comment

MENGAPA SAYA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE

1) PRODUK SHAKLEE SUDAH WUJUD LEBIH 100 TAHUN  Tahukah anda, multivitamin pertama di dunia iaitu VITALIZED MINERALS dicipta oleh Dr. Forrest...