Friday, May 26, 2023

CARA RENEW MEMBERSHIP SHAKLEE DENGAN MUDAH


Membership dah expired?

Jangan risau. Anda boleh perbaharui dengan 2 cara;

1) Buat belian sebarang produk Shaklee dalam tempoh 3 bulan dari tarikh lahir anda.

2) Bayar RM35 sekiranya anda tidak membuat sebarang belian dalam tempoh tersebut di atas.

Mudah bukan?

Keahlian Shaklee perlu diperbaharui setiap tahun. Tiada yuran tahunan akan dikenakan sekiranya anda ada membuat belian produk dalam tempoh 3 bulan sebelum tarikh tamat.

Tarikh tamat keahlian adalah pada tarikh lahir anda yang seterusnya.

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

 KEAHLIAN SHAKLEE :

👉🏻 Apa akan jadi jika saya tidak aktifkan akaun saya selepas expired?

• Akaun anda akan luput selepas 6 bulan. 

👉🏻 Bolehkah saya renew membership selepas akaun saya expired?

• Boleh! Shaklee beri tempoh selama tiga bulan untuk anda aktifkan kembali akaun dengan membuat bayaran RM35.

👉🏻 Kalau saya buat belian 100uv in single resit pada salah satu tarikh dalam tiga bulan itu. Adakah ianya dikira?

• Ya! Dan pastikan anda memilih untuk memperbaharui. 

👉🏻 Bolehkah 100uv tu secara transfer uv?

• Transfer uv TIDAK dikira utk 100uv tu. Anda mesti buat pembelian 100uv dalam SATU RESIT menggunakan ID anda sendiri.

👉🏻 Bagaimana nak renew membership tu.

• Ada 2 cara. Secara ONLINE atau WALKIN ke Branch.

👉🏻 Boleh ke upline bantu untuk renew membership?

•  Sekiranya anda perlukan bantuan, sila hubungi Upline anda atau saya di talian 012=2274712

👉🏻 Apa akan jadi jika selepas 6 bulan saya masih tak aktifkan kembali akaun saya?

• Automatik akaun anda akan dibatalkan. Anda dikehendaki mendaftar semula dengan yuran RM35. 
.
👉🏻 Apa akan jadi jika LEBIH setahun saya tidak renew keahlian saya?
• Akaun anda akan luput. Perlu register semula untuk menjadi ahli Shaklee.
• Untuk SID tempoh bertenang selama 6 bulan dan Leader tempoh bertenang selama setahun.

👉🏻 Adakah hanya Distributor sahaja yang perlu aktifkan kembali akaun ni.

• TIDAK, Semua AHLI TAK KIRA APA PUN RANK termasuk MASTER perlu lakukan yang sama.

Boleh hubungi saya dengan klik wasap di bawah untuk Renew Membership Shaklee.

Boleh lihat blog rakan saya untuk penerangan lebih lanjut renew membership shaklee. 


#NextLevelBlogging

#Blogmegashaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

#Fabulous2023


----


WhatsApp : https://dewimarlyna.wasap.my/

Follow & Like FB : PAF Network Health & Beauty

Hubungi kami untuk mengetahui tentang peluang bisnes Shaklee hanya dari rumah dan secara online.


PENAFIAN : 

Semua penulisan tentang produk dan testimoni yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat dan menyembuhkan penyakit. Sebarang masalah kesihatan mestilah diajukan kepada pakar perubatan yang diiktiraf.


LABELS : renew shaklee

No comments:

Post a Comment

MENGAPA SAYA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE

1) PRODUK SHAKLEE SUDAH WUJUD LEBIH 100 TAHUN  Tahukah anda, multivitamin pertama di dunia iaitu VITALIZED MINERALS dicipta oleh Dr. Forrest...