Tuesday, May 16, 2023

SET HELLO NEW YOU

Alhamdulillah pada hari Ahad yang lalu, saya dapat meluangkan masa memenuhi undangan majlis perkahwinan di Forest Valley, Cheras dan rumah terbuka di Saville Melawati.





Seronok betul dapat berjumpa sahabat-sahabat dan kenalan yang hadir di kedua majlis tersebut. Selama ini hanya dapat bertanya khabar dan bersembang di wasap dan facebook sahaja. Ramai yang menegur kata saya "maintain" kurus. Tak kisahlah kurus atau gemuk, yang penting adalah kita sihat walafiat dan bebas dari sebarang penyakit yang serius . 



Alhamdulillah, pada bulan Ramadhan, saya dapat berpuasa tanpa rasa lapar dan kekal bertenaga walaupun hanya makan suplemen dan vitamin ketika sahur.  Berbuka ala kadar dan tidak mengambil banyak minuman dan makanan yang bergula. Dan itulah yang menyebabkan berat badan saya banyak turun ketika Ramadhan lalu.


Itu yang membuatkan ramai rakan-rakan yang menegur saya kurus. Ada pula yang mengadu mereka menghadapi masalah untuk mengawal berat badan mereka.


Saya cadangkan supaya mencuba set Hello New You yang merupakan antara barisan produk Shaklee yang paling popular. Set Hello New You direka untuk membantu sesiapa yang ingin menurunkan berat badan, mengekalkan berat badan yang sihat, dan untuk meningkatkan kesihatan keseluruhan.







Shaklee Hello New You adalah program yang mudah untuk dilakukan dimana ia menggabungkan pemakanan yang berkhasiat dan seimbang dengan pelan puasa berkala 12:12.



Dapatkan secara PERCUMA 1 unit Cinch® Mixed Soy Protein Chocolate Shake bernilai RP RM190.00 dan Ujian Kesihatan Komposisi Badan* bernilai RM200.00 di Shaklee Shop.


Ia MUDAH.

Ia FLEKSIBEL. 

Ia SELAMAT. 

Ia TERBUKTI.


Pada penghujung program, anda akan diperkasakan untuk bertanggungjawab dengan kesihatan anda sendiri. 

Bersedia untuk bentuk badan yang menarik, rasa lebih ringan, lebih bertenaga dan berasa hebat!


Program Shaklee “Hello New You” akan membantu anda:

  • Menguruskan berat badan anda dengan cara yang lebih sihat.
  • Membentuk tubuh badan yang menawan.
  • Meningkatkan tenaga dan berasa hebat!
  • Mengembalikan keyakinan anda.
  • Lebih fokus dan bersedia untuk menghadapi apa sahaja!



Mengapa “Hello New You”?


Selamat, Semulajadi dan Berkesan.

Program “Hello New You” Shaklee menggalakkan pengurusan berat badan yang lestari dengan mengambil kira nutrisi yang diperlukan oleh tubuh badan anda dan bukan hanya solusi sementara untuk mempromosikan penyelesaian pantas bagi penurunan berat badan.

  • Tiada pemanis tiruan
  • Tiada pewarna tiruan
  • Tiada pengawet tiruan
  • Tiada perisa tiruan
  • Bukan GMO
  • Rendah glisemik
  • Tanpa gluten

Dibuktikan oleh Sains

Disokong dengan kepakaran sains dan nutrisi, produk-produk Shaklee seperti Cinch® Shake membantu memberikan hasil yang lebih daripada yang anda inginkan.


Dibangunkan oleh para saintis dan penyelidik.

Produk-produk dalam program ini diformulasikan dengan menitik beratkan keperluan anda untuk memberikan pendekatan pengurusan berat badan yang lebih selamat, lebih sihat dan berkesan.


Komuniti yang Menyokong

Anda tidak berseorangan dalam perjalanan ini. Anda akan sentiasa didorong, berasa termotivasi dan mendapat sokongan berterusan apabila berada di dalam komuniti yang mesra dan berfikiran sama.


Mempunyai pertanyaan atau kemusykilan? 

Tanya ahli pemakanan Shaklee yang mesra!


Boleh baca perkongsian daripada rakan saya juga tentang Set Hello New You ini.


Testimoni Hello New You

Antara ramai pengguna yang telah mendapat manfaat dari set ini.








Boleh hubungi saya dengan klik wasap di bawah untuk order Set Hello New You dan konsultasi lebih lengkap lagi,  InsyaAllah.


#NextLevelBlogging

#Blogmegashaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

#Fabulous2023


----


WhatsApp : https://dewimarlyna.wasap.my/

Follow & Like FB : PAF Network Health & Beauty

Hubungi kami untuk mengetahui tentang peluang bisnes Shaklee hanya dari rumah dan secara online.


PENAFIAN : 

Semua penulisan tentang produk dan testimoni yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat dan menyembuhkan penyakit. Sebarang masalah kesihatan mestilah diajukan kepada pakar perubatan yang diiktiraf.


LABELS : set hello new you

No comments:

Post a Comment

MENGAPA SAYA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE

1) PRODUK SHAKLEE SUDAH WUJUD LEBIH 100 TAHUN  Tahukah anda, multivitamin pertama di dunia iaitu VITALIZED MINERALS dicipta oleh Dr. Forrest...